arrow
خانه
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
Code
مطلب ارسالی از✿ÄŁÄŁË✿

ღ♥ღعاشقانه درد دلღ♥ღ

روزی به خاطراتی که هنوز از من است حسادت خواهی کرد!

 


روزی که دیگر ...

 


هیچ نشانی از من نخواهی داشت !

 

 

 

آن قدر به احساست منطق آموخته ای

 


که برای خواستنم دنبال دلیل می گردی

 

 

خیلی دلم گرفته خیلی

 

 

 

کاش ادم ها قبل حرف زدنشون

 

 

یک کمی فکر میکردن

 

 

احساس میکنم خیلی بهم توهین شده

 

 

من و زندگی شدیدن دچار مشکل شدیم

 


اختلافاتمون زیاد شده ,

 


فکر کنم همین روزا از هم جدا بشیم .

 


شایدم رفتم اوغانستان پناهنده شدم .

 

روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت

 


زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت

 


چه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سم

 


آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت

 

 

مـدت هـاســـت احـســـــــاس مـیــــکنــــم کـــر و لال شــــــــدم ..!!

 



ایـــــــن روزهــــــا صـــــــــدای احـــــساســـــــاتـــــــم رو ...

 



فـقــــــط صفـــــحه ی کـیـــــــبوردم میــــــشنـــــــوه ...!

 

 

 

هنوز هم دلم تنگ مے شود

 


برای محض حرف زدـــــنت

 


و براے تکیه کلامهایـــت

 


که نمے دانستی

 


فقط کـــلام تو نبود

 


من هم به آنها ...

 


تکـــیه داده بودمـــــ!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 شهريور 1392برچسب:درددل,خسته,غمگین,عاشقانه,اس ام اس غمگین,اس ام اس عاشقانه,,

] [ ] [ ✿Abbas✿ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

ابزار هدایت به بالای صفحه